SOLDADURA MIG – MAG
Confederació d’Organitzacions Empresarials de les Terres de Lleida és la patronal empresarial amb més implantació a les Terres de Lleida.
A la secció de formació pots consultar tots els cursos oferts per COELL i les nostres metodologies de formació.
COELL posa a disposició de les persones i les empreses Serveis personalitzats i adequats per a satisfer les seves necessitats.
Projectes de transformació digital i nous models de negoci i la seva formació associada.
A COELL fomentem el coneixement i la seva difusió en favor del progrés econòmic i humà. Descobreix aquí totes les novetats.
SOLDADURA MIG – MAG
– Realitzar soldadures utilitzant equips de soldadura mig-mag, aplicant les especificacions tècniques previstes a les homologacions internacionals de processos de soldadura i complint les normes de seguretat i d’higiene en el treball.
Objectius específics:
– Analitzar la informació tècnica i interpreta els processos de soldadura amb arc sota gas protector, amb elèctrodes consumibles MIG/MAG (Metal Inert Gas/Metal Active Gas).
– Preparar els equips i els elements per a la soldadura amb arc, sota gas protector, amb elèctrode consumible (MIG/MAG).
– Soldar amb arc sota gas protector amb elèctrode consumible (MIG/MAG).
– Verificar les soldadures MIG/MAG.
1. Preparació de màquines i components emprats en les operacions de soldadura amb arc elèctric amb elèctrode consumible (mig/mag) manual o automatitzada
2. Soldadura de materials metàl·lics amb arc elèctric amb elèctrode consumible (mig/mag) manual o automatitzada
3. Verificació de les soldadures
4. Manteniment de màquines de soldar amb arc elèctric amb elèctrode
5. Prevenció de riscos laborals i protecció ambiental
COMPARTEIX-HO: